TRADE FAIR DESIGN ANUAL
Featured with not only 1 but 2 of my favorite projects!
Sustainability is not an obscure
topic, but one that demands immediate action from creatives and businesses
alike. Brand experience spaces – whether temporary or permanent – are ideal ambassadors to showcase solutions and make sustainability tangible in the truest sense of the word.”( p. 28) When it comes to sustainable brand presentations, the question is no longer whether we can conserve resources and build green,but how! Sustainability has become a must. But to make circular brand spaces a reality, everyone – from exhibitors to designers to visitors – needs to pull in the same direction.
This issue of the Brand Experience & Trade Fair Design Annual features successful examples that demonstrate an intentional approach to people and the environment – and are inspiring to boot
Productinformatie “Brand Experience & Trade Fair Design Jaargang 2023/2024”
Als het gaat om duurzame merkpresentaties, is het momenteel duidelijk dat het niet langer gaat om de vraag of we hulpbronnen kunnen sparen en op een milieuvriendelijke manier kunnen bouwen, maar hoe! Duurzaamheid is een absolute must geworden. Maar om circulaire brand spaces mogelijk te maken, moeten alle betrokkenen de handen ineenslaan: van de exposanten tot de ontwerpers tot de bezoekers. Succesvolle voorbeelden zijn te vinden in de nieuwe editie van de Brand Experience & Trade Fair Design Annual – voorbeelden die de bewuste omgang met mens en milieu aanscherpen en ons tegelijkertijd inspireren.
Uitgeverij Janina Poesch is gediplomeerd architect, geschoold journalist en freelance auteur van talrijke publicaties over de thema’s van de toekomst, scenografie en (merk)communicatie in de ruimte. Ze doceert Brand Spaces aan de RheinMain University of Applied Sciences en waardeert de rode draad in (Brand) Stories – de PLOT …
download pdf here: MDJ_2023-24_Lesevorschau_red.pdf (avedition.de)